Skabe mere salg muligheder med to enkle idéer

Hvis du er i salg ved du en af de mest udfordrende aspekter af, hvad du gør er at komme foran udsigter. Kundeemner og kunder er bombarderet konstant med elementer, der fremmer, markedsføre eller reklamere for hvad folk gør. Så vi sælge, købe, modtage, fil eller smide væk elementer, vi er bare ikke sikker på, hvad de skal gøre med. Millioner af dollars i reklamer og kampagner ender i skraldespanden, fuldstændig ineffektivt og spildt.

Spørgsmålet bliver: Hvordan kan du holde din salgsfremmende reklame og unikke marketing elementer ud af papirkurven og på skrivebordet? Svaret er simpelt: bruge kreative og mest hensigtsmæssige metoder til at få anerkendt.

Salg handler om evnen til at tænke hurtigt, være fleksibel, kreativ og innovation. Uanset hvad nogle mennesker tror, er markedsføring en stor del af salgsprocessen. Hvis du ønsker at skille sig ud fra konkurrencen, du har brug for mere end sælge produkter. Du skal vide, hvordan du får din fod i døren. For at få din fod i døren har du på markedet. Det betyder imidlertid også, at du har den højre dør og en plan for at holde din mund der.

Sælger handler også om at gøre status over dit marked, din potentielle kunde, og selv før du endda gå en banke. Det handler om at vide, du gør de rigtige ting for de rigtige grunde.

Sælger er i sandhed en kunst. Det er ikke bare om at få virksomheden. Det er at vide, du gør en forskel i andres liv med det produkt eller service, du leverer. Det at være til tjeneste for andre, kærlig, hvad du gør og have det sjovt mens du gør det.

Følgende er to sjove ideer fra bog, “101 måder at få din fod i døren.”

Voksende løsninger
En masse sælger handler om medhjælpende perspektiver i perioder med vækst.

Gave af en levende plante er en fantastisk måde at få din fod i døren. De fleste alle værdsætter planter. De bringe liv i en kedelig plads og give skønhed så godt. Du ville være svært skubbet til at finde et perspektiv, der vil deep-six din gave af en plante.

Du kan spille på ordene “vækst” og “vokser” samtidig med at sende en gave, der vil bo på kontoret og på udsigtens skrivebord.

Sammen med dit kort omfatte en note, der lyder:

-Vi er interesseret i at hjælpe i denne hurtige vækstperiode.
-Er din virksomhed vokse til det punkt, at du har brug for vores service?
-Vi vil meget gerne hjælpe dig med at vokse.
-Anvisninger for vækst: vand en gang om dagen og ring til os på ___.
-Tillykke med din vækst. “

Må ikke være nærig, hvis du vil gøre dette. Købe en stor sund plante og har det professionelt potteplanter og leveret. Præsentation og levering er lige så vigtig som den kloge ordspil.

Nyt selskab i byen
En fantastisk måde at få din fod i døren er at være hjælpsom, længe før du banke på det. Når en ny virksomhed hits by sende dem en “Foretrukne” liste henviser der dem til de bedste mennesker, steder og fagfolk i byen.

Kontroller, at disse er velrenommerede virksomheder og enkeltpersoner, der tilbyder kvalitetsprodukter og tjenester. Hvis der er en bestemt kontaktperson, omfatte denne persons navn og nummer.

A – mine favoritter – listen kunne omfatte:
-Handelskamre
-Konferencecentre
-Konsulenter
-Blomsterhandler
-Lokale foreninger og kontaktnumre
-Lokal printer
-Mediekontakter
-Restauranter (tænke herunder en ud af huset menu)
-Kontor forsyning butik
-Seværdigheder
-Rejsebureauer

Husk at inkludere dig selv og dine tjenester!

Når de har modtaget din liste, følge op og spørge, hvis du kan være til hjælp på nogen måde. Loven af gensidighed er stærk!

Ideer til at få din fod i døren er uendelige. Igen, er alt det tager at sikre du har den rigtige dør, du er korrekt kreativ, du tror på dit produkt eller service, og du er villig til at tage en risiko.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *